3050011305 |
Seminari de caps d'estudi de primària |
2023-2024 |
Seminari de coordinació. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
5/10/2023 - 25/4/2024 (20 hores) de 9:00h a 11:00h |
|
CRP del Baix Llobregat IV |
|
Riu Cardener, 2-4 (El Prat de Llobregat)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat IV
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
08/09/2023 - 24/09/2023 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Seminari adreçat a caps d'estudi de primària per a l'intercanvi d'informació, l'actualització pedagògica i la formació docent.
|
| |
Objectius |
Dotar d'eines i estratègies per millorar el clima de convivència al centre i l'aula.
Saber aplicar dinàmiques de cohesió de grup i prevenció i resolució de conflictes.
Enfortir els coordinadors/es per a un bon lideratge distribuït d'equips docents.
|
| |
Continguts |
Anàlisi de casos
Escolta activa en la resolució de conflictes
Pràctiques restauratives
Projecte de convivència de centre
Lideratge d'equips
|
| |
Observacions |
3 sessions seran excepcionalment de 9h a 12h
|
| |
Avaluació |
Participació i aportació activa a les sessions.
Valoració del seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de la inspecció
Formulari de seguiment
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Complementació del formulari
Valoració del seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l’inspector/a del centre.
|
| |
Persones destinatàries |
Caps d'estudi dels centres educatius de primària del Prat de Llobregat.
|
| |
E-mail |
crp-elprat@xtec.cat
|
| |
ODS |
ODS4 - Educació de qualitat |
|
ODS16 - Pau, justícia i institucions sòlides |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
05/10/2023 |
0900 |
1100 |
Sessió 2 |
dijous |
26/10/2023 |
0900 |
1100 |
Sessió 3 |
dijous |
23/11/2023 |
0900 |
1200 |
Sessió 4 |
dijous |
18/01/2024 |
0900 |
1200 |
Sessió 5 |
dijous |
08/02/2024 |
0900 |
1100 |
Sessió 6 |
dijous |
15/02/2024 |
0900 |
1200 |
Sessió 7 |
dijous |
18/04/2024 |
0900 |
1100 |
|
| |